Плацентарне омолодження

Послуги
Допоможемо відновити шкіру та розкриємо вашу природну красу
Тривалість до 60 хв
Консультація спеціаліста

Про процедуру

КРАПЕЛЬНИЦЯ ЛАЕННЕК
Показання до ін'єкцій
ПРОТИПОКАЗАННЯ І ВПЛИВ
ЕФЕКТ ВІД ПЛАЦЕНТАРНОЇ ТЕРАПІЇ
Процедура Плацентарне омолодження
Центр естетики та косметології YB Clinic пропонує послугу плацентарного омолодження організму.

Метод плацентарного омолодження прекрасно зарекомендував себе в індустрії краси у багатьох передових країнах. Найбільш ефективними і популярними на сьогодні є японські препарати. Саме в Японії цей метод омолодження користується найбільшим попитом, тому викликає великий інтерес у всьому світі, завдяки своїм чудовим результатам.

Для плацентарного омолодження Центр естетики та косметології YB Clinic використовує найновіші ліцензовані препарати: Мелсмон (Melsmon), ТіанДе (TianDe), Курасен (Curacen), Лаеннек (Laennec). Всі вони створені на основі плаценти, отриманої винятково від здорових жінок і тільки при успішному результаті вагітності і пологів. Таку плаценту переробляють за спеціальними технологіями і виготовляють препарати. На жаль, бюджетніші аналоги, які виробляє Україна та пропонують інші клініки, не дають таких шикарних результатів, у порівнянні з японськими препаратами.

В результаті суворої технологічної переробки плаценти отримують склад під назвою гідролізат плаценти. З його допомогою ефективно лікують алергії, нервові розлади, усувають проблеми зі шкірою, покращують стан волосся тощо.

В косметології метод плацентарного омолодження є дуже поширеним. Завдяки таким процедурам можна ефективно і швидко омолодити конкретні проблемні місця або організм в цілому, наприклад, для поліпшення стану шкіри обличчя і тіла, усунення мікрозморшок, пігментних плям на обличчі і зони навколо очей.

Омолодження та оздоровлення організму плацентарним методом жінки також використовують для того, щоб відтермінувати період настання менопаузи (аж до 65 років), якщо, наприклад, ще є бажання народити дитину.

Для отримання ефекту омолодження наші спеціалісти рекомендують пройти курс із 4-6 процедур. Таке застосування препаратів розраховується спеціалістами, відповідно до потреб у вирішенні конкретної задачі кожного клієнта. Але, разом з тим, кількість сеансів призначають завжди в індивідуальному порядку. Багато пацієнтів помічають перший ефект вже на наступний ранок після проведення першої процедури.

Фото «до» і «після», а також вартість послуги плацентарного омолодження зазначені на сайті Центру естетики і косметології YB Clinic. Більш детальну інформацію ви можете дізнатися телефоном у наших спеціалістів або записатися на попередню консультацію.
Показання до ін'єкцій «Лаеннек»
☆ Захворювання печінки, зокрема зловживання алкоголем

☆ Гінекологічні захворювання, вторинне безпліддя, клімакс, статева дисфункція

☆ Алергія, шкірні захворювання

☆ Захворювання шлунково-кишкового тракту

☆ Серцево-судинні захворювання, ішемічна хвороба серця

☆ Зморшки, пігментація, сухість

☆ Алкогольна, наркотична, медикаментозна, а також викликана поганою екологією інтоксикація

☆ Облисіння

☆ Слабкий імунітет
Протипоказання і взаємодія з іншими препаратами
Японський плацентарний препарат «Лаеннек» має хорошу переносимість, зокрема у пацієнтів старшого віку. Алергічні реакції складають менш ніж 0,4% випадків. Протипоказаннями до застосування є вагітність, період лактації, дитячий вік і гіперчутливість.

«Лаеннек» можна комбінувати з ін'єкційними методиками в косметології. Він дозволяє продовжувати ефект від контурної пластики з використанням філерів і мезониток, не конфліктує з міорелаксантами на основі ботулотоксину і не перешкоджає проведенню косметологічних апаратних і терапевтичних процедур.
Способи застосування «Лаеннек»
Розчин для внутрішньовенного та внутрішньом'язового введення застосовують:

внутрішньовенно методом крапельного введення;

внутрішньом'язові ін'єкції;

метод мікроін'єкцій біологічно активних точок;

можлива комбінація методів.

Середня тривалість курсу — 1-1,5 місяці
Ефект від плацентарної терапії «Лаеннек»
♡ Омолодження на 10 років

♡ Відмінне самопочуття

♡ Підвищення лібідо

♡ Зникають головні болі, безсоння

♡ Очевидний ефект — потужний ліфтинг-ефект, вирівнюється тон, проходить гіперпігментація
Ми відповімо на всі ваші запитання та допоможемо в будь-яких, навіть найскладніших випадках!
Маєте запитання?
Київ, вул. Велика Васильківська, 32